28 Ocak 2011 Cuma

The Body Shop E Vitamini Göz Kremi

Göz çevresine, mutlaka bu bölgeye uygun kremlerin kullanılması gerektiğini artık bilmeyen yok değil mi? :))

Bugün TBS'nin E vitaminli göz kremini tanıtacağım sizlere. 
İddiası: İnce çizgilerin, şişkinliğin ve koyu halkaların görünümünü önemli ölçüde azaltır.
İçerik: Yerel Ticaret ürünü shea yağı ve yosun özü içerir.

  • E vitamini serbest radikalleri etkisiz hale getiren (bu ne demek? :D) doğal bir antioksidan, ayrıca nemlendirmede çok etkili ve yaşlanmayı geciktiriyor. 
  • Shea yağı ve kuşburnu yağı ise yağ asitleri bakımından oldukça zenginler ve cildin nem bariyerini onarıyorlar (kuşburnu kırışıklıklara karşı çok etkiliymiş zaten, çayını içmeyi de ihmal etmeyin). 
  • Yosun özü ise her çeşit minerali içeriyor; cildi canlandırıyor, nemlendiriyor ve yatıştırıyor. 


Göz çevremdeki aşırı kuruluk (hatta pul pul dökülme) şikayetime karşılık TBS'deki görevli bu kremi önermişti bana. Fiyatı daha önce baktığım ünlüüü markaların göz kremlerine nazaran daha uygun olduğu için ben de aldım hemen ve yaklaşık 2 yıldır da kullanıyorum. İşte izlenimlerim:
  • Gerçekten göz çevresini güzel nemlendiriyor. Kuruluk ve pul pul dökülme şikeyetim artık yok. 
  • En etkili sonuç için tüm göz çevresine (göz kapağı da dahil), sabah-akşam sürülmeli. Üşengeçliğimden bazı günler hiç sürmediğim, bazı günler de sadece sabahları sürdüğüm oluyor ve direk gözlerimdeki yorgunluk anlaşılıyor.
  • Gözlerimde çok kırışıklık olmadığı için ince çizgiler konusunda bir fikir yürütemeyeceğim, belki de kremi kullandığım için yok çizgilerim.
  • Evet şişkinliği alıyor.
  • O kadar düzenli kullanmama rağmen, bir gece uykusuz kalsam, ertesi gün mümkün değil koyu halkalardan kurtulamıyorum. Bu konuda başarısız, ki bu kremle olacak bir iş de değil bence. Ama yine de hakkını yemeyelim kremin, şimdiye kadar hiç kapatıcı kullanma ihtiyacım olmadı :)
  • Makyaj altına kullanılabiliyor.
  • Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama kirpiklerimin uzadığını ve hatta yeni kirpiklerimin çıktığını gözlemledim bu kremden sonra?!?!?!??!

Son olarak göz kremlerini kullanırken, parmağımızla nokta nokta yedirmemiz gerekiyor kremi. El kremi sürer gibi sürmek, göz çevresinde kırışıklara yol açıyor çünkü.

Haa bir de bu kremi "2 al, 1 öde", "3 al, 2 öde" türü promosyonlara denk getirip stoklamak en mantıklısı. TBS bu promosyonları çok sık yapıyor zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder