13 Ocak 2011 Perşembe

Signal White Now Diş Macunu

Dişlerimdeki sarımtırak renkten oldum olası rahatsız olmuş ve üzerinde "beyazlatıcı" ibaresi bulunan çoğu diş macununu denemişimdir. Signal White Now ise bence şimdiye kadar denediklerim arasında en iyi olanı.

Anında beyazlık iddiasıyla çıkmış bir ürün. İlk kullanımda dişlerimin renginde hafif bir açılma gözlemledim. Ama kesinlikle beyazlık değildi gördüğüm. Zaten tek fırçalamayla dişlerin beyazlayacağına inanacak kadar saftirik değilim.

Ama düzenli kullanmamla birlikte, diş rengimin 1-2 ton açıldığını gördüm. Zaten bir macunla da maksimum bu kadar olur. Bundan sonrası diş doktorlarının işi. Hoş diş beyazlatmayı kimse önermiyor, diş minesini incelttiği için. 

Her neyse genelde bu beyazlığın geçici olduğu yorumları yapılmış, ama ben bu fikre katılmıyorum. Haftada 1 fırçalayıp da  beyazlığın 1 hafta süreceğini bekliyorlarsa haklı olabilirler tabi. Bu ürünle ilgili tek şikayetim ise fiyatı (yaklaşık 9-10 tl). Gerçi bir macunu birkaç ay kullandığımızı göz önüne alırsak, bu fiyata katlanılır gibi.

Son olarak bu macunu kullanırken elbiselerinize dikkat!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder