9 Kasım 2013 Cumartesi

Zayıflamak İstiyorum - 3. Hafta

Deli gibi diyet yapmıyorum, kendimi spora da vermedim. Yavaş yavaş ve uzun vadede kalıcı bir şekillenme istiyorum. Bu yüzden tartıdaki rakamdan ziyade aynadaki görüntü daha önemli benim için.

3 Hafta Önce:
Kilo: 59,2 kg
Bel: 72 cm
Göbek: 87 cm
Kalça: 102 cm
Bacak: 58 cm

Şimdi:
Kilo: 57,7 kg
Bel: 69 cm
Göbek: 83 cm
Kalça: 101 cm
Bacak: 56 cm

3 hafta boyunca yaptığım egsersizler de aşağıda (son hafta maalesef çok yoğundum hiçbir şey yapamadım).



1 yorum:

  1. Esra öncelikle kolay gelsin kilo verme deneyiminde diyeyim. Pinnertesti sormuşsun ben memnunum sonuçlardan gerçekten intoleransım olan gıdaları kestiğimde şikayetlerim geçti hiç sorun yaşamadım şimdi ara sıra tüketiyorum biraz abartırsam şikayetlerim geri geliyor maalesef fazla tüketmezsem sorun yok. Testi yaptırdınmı merak ettim.

    YanıtlaSil