3 Temmuz 2013 Çarşamba

Dove Intensive Nourishment Body Lotion vs The Body Shop White Musk Body Butter

Burada Dove'un kreminden bahsetmiş ve çok beğendiğimi söylemiştim. Ne kadar iyi biraz daha test etmek istedim ve galibi aslında başından belli olan bir düelloya tabi tuttum kendisini: The Body Shop'un White Musk Body Butter'ı ile.



White Musk kokusu çoğu bayanın sevdiği bir koku. Ancak kremin kokusunu yeterince başarılı bulmadım. Nemlendirme konusunda ise beklentilerimin çok çok üzerine çıktı. Zaten TBS'nin body butter'ları artık efsane olmuş durumda malum. Yine de nemlendirmesi kış aylarında yetersiz kalabilir. Ama yaz ayları için yeterli kalacağını düşünüyorum. White musk kokusunu sevenler, yazın tenim güzel koksun diyenler ve yoğun nemlendirme istemeyenler bu üründen alabilirler.

Ben ise Dove'a devam derim :) Bir kere ben kavanoz kremleri hiç sevmem hijyenik olmadıkları için. Ayrıca Dove'un yarı gramajına sahip (400 ml vs 200 ml), ama neredeyse 2 katı fiyatında (38 TL civarıydı, tabi kampanyaları takip ederek daha ucuza alabilirsiniz). E bir de benim önceliğim koku değil, nemlendirme ve Dove bu konuda çok çok iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder