11 Mart 2012 Pazar

Yves-Rocher Peeling Netteté Végétale

Yves-Rocher kartı çıkardığımda hediye olarak bana bu peelingi vermişlerdi.
Sivilceli cilde peeling kullanmanın iyi olmadığını bildiğim/duyduğum için uzun bir süre kullanmadım bu ürünü. Ama sonra hadi bir kere deneyeyim dedim. O gün bu gündür kullanıyorum.

Web'den:
Cildiniz cansız mı görünüyor? Arındırıcı Peeling, içerisindeki peeling özelliği taşıyan tahıllar sayesinde cildinizdeki sebum fazlasını, tüm kirleri ve ölü hücreleri yok eder. Kullanımı son derece kolay bu ürünle cildiniz derinlemesine temizlenerek, birkaç dakika içerisinde doğal aydınlığına yeniden kavuşur. Çok daha yumuşak ve temizlenmiş cildinizle kendinizi çok daha güzel hissedeceksiniz.

Haftada 1 kere kullanılması gerekiyor. Ben banyodayken ıslak yüzüme uyguluyorum. Öncelikle şunu belirtmem lazım, bu benim kullandığım ilk peeling. Bu yüzden yorumlarıma ne derece güvenilir bilemiyorum. Ama ben yine de izlenimlerimi anlatayım.

Çamur kıvamında, peeling özelliği oldukça kuvvetli bence. İçindeki partiküllerin biraz büyük olduğunu düşünüyorum, daha küçük olabilirdi. Sanırım zaten bu yüzden haftada 1 kere kullanılması gerekiyor. Organik bir ürün. Bu ürünü kullandıktan sonra cildim ferahlıyor, siyah noktalarım azaldı, sivilceli cilde peeling kullanmanın zararlı olduğunun da koca bir yalan olduğunu gördüm. 27 TL civarı bir fiyatı vardı, arada indirime giriyor. İndirimdeyken alınıp denenebilir. Özellikle yağlı cildi olanların memnun kalacağını tahmin ediyorum.

3 yorum:

  1. açıkcası 2 saattir iyi bir ppeling tavsiyesi arıyordum. bu ürün aklıma yattı. ilk fırsatta alıp denemyi düşünüyorum. teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Yazısını henüz yazmadım ama Dermalogica Daily Microfoliant şiddetle tavsiye edebileceğim bir peeling.

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher'in tüm ürünlerini çok seviyorum ama bunu daha önce görmemiştim şimdi hemen almak istiyorum :))

    YanıtlaSil