24 Mart 2012 Cumartesi

Avon Naturals Lavanta ve Papatyalı Duş Jeli vs. Watsons Lavantalı Duş Jeli

Lavanta eskiden beri rahatlatıcı ve yatıştırıcı özelliğiyle bilinen bir bitki. Özellikle kokusu uyumayı kolaylaştırıyor. Ben de eğer yatmadan önce banyo yapıyorsam mutlaka lavantalı ürünleri tercih ediyorum. Bugün de çok kısa bir post hazırlamak istiyorum lavantalı duş jelleriyle ilgili.

İlki Avon'dan. Hem lavanta, hem de papatyalı olduğunu görünce direk atlamıştım. Ama bildiğin fabrikasyonumsu (o nasıl bir kelime oldu öyle), suni bir kokusu var. Ne lavanta ne de papatya kokusu alabiliyorum. Bu ürüne bu parayı vermektense gidip Durunun, Palmolive'nin duş jellerinden almak çok daha mantıklı. Hem cildi de kurutuyor. Hiç memnun kalmadım.


İkincisi de Watsons'dan. Mis gibi gerçek lavanta kokuyor, fiyat/gramaj verimi çok fazla. Vücut losyonu da var. Eee daha ne olsun? 

1 yorum:

  1. Avonu bilmiyorum ama watsons gerçekten güzel. Seviyorum watsons ürünlerini :)

    YanıtlaSil