15 Ocak 2012 Pazar

Lancome La Base Pro Makyaj Bazı

Makyaj bazları temel olarak yüzü makyaja hazırlamak için kullanılıyor. Nasıl ki far bazları far renklerinin gözlerde daha kalıcı ve daha belirgin olmasını sağlıyorsa, makyaj bazları da öyle. Baz kullanınca hem makyaj daha kalıcı oluyor, hem fondöten, allık vs yüzde daha belirgin duruyor, hem de makyaj öncesi yüzdeki kusurlar (kısmen de olsa) kapatılıyor. Ne gibi? Yüzdeki çukurlar, gözenekler gibi. Çünkü baz o çukurluklara doluyor. Ayrıca ürün yüze homojen bir şekilde dağılıp koruyucu görevi gördüğü için yaptığınız makyaj da daha profesyonel oluyor.

Benim makyaj bazı olarak her gün kullandığım ürün ise Lancome'dan:
Bu ürün tamamiyle silikondan oluşuyor desem abartmış olmam. Silikon yüzdeki yağı emerek parlamayı engellemeye yardımcı oluyor. Ürünün yağ içermeyen bir formülü var. Jel kıvamında. Renksiz, şeffaf. Benim için en önemli özelliği ise sivilce yapmaması. Tüm cilt tipleri için uygun.

Ben şöyle kullanıyorum. Sabahları yüzümü temizledikten ve nemlendiricimi sürdükten sonra 5dk bekliyorum cildimin nemlendiriciyi tamamen emmesi için. Daha sonra 1 pompa elime sıkıyorum üründen ve elimle (fırçayla da olur mesela MAC 187 ile) nokta nokta yüzüme uygulayıp kremi yedirir gibi ürünü yediriyorum yüzüme. Biraz daha bekleyip fondötenimi uyguluyorum.

Gerçekten cildim bu ürünü kullanınca daha bebeksi oluyor, fondöten kayıyor yüzümde diyebilirim ve evet makyaj da daha kalıcı oluyor. 
Ama fiyatı çok çok pahalı, bu yüzden bence bu ürün günlük kullanıma uygun değil. Özel günlerde kullanılabilir anca. Ben alıştığım için hergün kullanıyorum ne yazık ki :( 
Türkiye'de ben bu ürünü bulamıyorum. Free-shoplardan alıyorum (stok yapıyorum daha doğrusu). 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder