14 Eylül 2011 Çarşamba

Clinique Anti-blemish Solutions Clearing Concealer (Yeşil)

Clinique Anti-blemish serisinin sonuna geldik (niyahet!!). En son assolistler çıkar normalde, ama ben sona bu serinin en en kötü ürününü sakladım. Yeşil renkli kapatıcısını.


Yeşil renginin nedeni kırmızı sivilce izlerini kapatmak. Bildiğiniz gibi karşıt renklerin birbirlerini kapatma özellikleri vardır.


Benzer mantıkla, göz altı morlukları için de sarı renkli bir kapatıcı kullanmak gerekli. 

Neyse biz konumuza geri dönelim. Clinique bu serideki tüm ürünler gibi, bu ürüne de salisilik asit koymuş akneleri geçirmesi için. İşte aynı anda hem akneleri tedavi etsin, hem de lekeleri kapatsın dersen 2si de olmaz sevgili Clinique'cim. 


İşini ne kadar iyi yaptığını fotoğraftan görebilirsiniz (!). Lekeleri gerçekten çok iyi kapatıyor, AMA YEŞİL RENKLE. Kapatıcıyı elle uyguladım aynı, fırçayla uyguladım aynı. Ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde bu ürünü cildime yediremedim. Hadi uzaylılar gibi yeşil bir yüzle dolaşmayı kabul edeyim yeter ki sivilcelerimi geçirsin desem o da yok. Cildi acayip kurutuyor, sivilcelere hiçbir faydası yok. Üstüne fondöten sürüp yeşilliği kapatayım diyorum, fondöteni de mahvediyor. Resmen kabus gibi yahu. Clinique bu ürünü kafası iyiyken mi çıkardı acaba? ÇOOOOOOOOOOKKK KÖÖÖÖÖTÜÜÜÜÜÜÜ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder