31 Temmuz 2011 Pazar

Yves Rocher - 1 Minute Nourishing Repairing Mask

Clinique anti-blemish serisine biraz ara verip bugün saçlarıma kullandığım bir maskeyi tanıtmak istiyorum sizlere:

Yves Rocher'den Nutrition 1-Minute Nourishing-Repairing Mask. Ürün kuru saçlar için hazırlanmış ve adından da anlaşıldığı gibi besleyici, onarıcı bir maske.

İçinde yulaf sütü (besleyici özellikte), shea yağı (onarıcı) ve ylang-ylang yağı (saçların hızlı uzamasını sağlar) var. Banyoda ıslak saça uygulayıp birkaç dakika bekliyor ve daha sonra duruluyorsunuz. Hepsi bu.

Ürün harikaaaaaaa kokuyor. Hem doğal gibi, hem parfümlü gibi çok değişik bir kokusu var. Bu kokunun parfümü olsa hiç düşünmeden alırdım o kadar yani :) Saçlarda ağırlık da yapmıyor, bazı bakım maskeleri saçınızı çok iyi durulamanıza rağmen hala saçınızdaymış hissi uyandırır, bunda öyle bir şey gözlemlemedim. Ama saçlara olan etkisinde olağanüstü bir şeyle de karşılaşmadım. Evet uygulandığı gün saçlarda bir yumuşaklık hissediliyor ama o kadar. Sadece 1 kademe daha fazla yumuşaklık için oldukça pahalı bir ürün bence (ben aldığım da 20 küsur TL'ydi). Hele de piyasada daha ucuz muadilleri olduğunu düşünürsek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder