21 Nisan 2013 Pazar

Roaccutane ve Dudaklar -2-


Burada roaccutane döneminde kullandığım dudak bakım ürünlerini listelemiştim. Yeni (ve son) listemle karşınızdayım.


1- Lypsyl Dudak Kremi


Hala favorim.


2- Blistex MedPlus


Bir diğer favorim.

3- Nivea Med Protection




SPF 15 özelliği var. 3. sırada olmasının en önemli nedeni diğerlerinden daha ucuz olması. Normal Nivea lipsticklerinden çok daha iyi ama bence "Med Protection" bu ürün için çok iddialı bir ad olmuş.

4- Burt's Bees Bal Özlü


Bence abartıldığı kadar iyi değil. Normal insanlar için yeterli gelebilir, ama roaccutane kullananların çok sık tekrarlaması gerekiyor dudaklarına. Ayrıca içlerinde en pahalı olanı. Daha iyisini daha ucuza almak varken?


5- Neutrogena SPF 20 Dudak Kremi


Yazın sırf SPF'sinden dolayı alınabilir, ama roaccutane hastalarını kesmez.


6- The Body Shop Hemp Lip Conditioner


Tek kelimeyle: Olmamış!!!

3 yorum:

  1. Yazini okuyunca bu urunlerin kisiden kisiye degistigini anladim, bu konuda herkes farkli seyler oneriyor. Benim nacizane fikrim burt's bees 1 numaradir, accutane tedavisi sirasinda, ben zoretanin 60mg kullaniyorum, panthenoldan bile daha iyi gelen burt's bees nemlendirici dudak kremlerim, yogun surdugumde etkisi 3-4 saat gidiyor ,tekrarlamama gerek kalmiyor ve blistex gibi yagli hissettirmiyor, ayrica yurt disindan gelen birine siparis edebilirsen fiyati 2.99$ yani yaklasik 5tl..Nivea'yi denemedim hic, sayende haberim oldu bu urunde, deneyecegim hem fiyati da makulmus, tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar , Lypsyl Dudak Kremi bende denemek istiyorum ama hiçbir yerde bulamadım nasıl bulabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'lerde var. Ama evet ben de bulmakta zorluk çekiyorum. Ay başlarında bulmak daha kolay aklında bulunsun. Sanırım mal teslimlerini o dönemlerde yaptıkları için ;)

      Sil