10 Mart 2013 Pazar

Avon Simply Delicate Feminen Wash

Doktorlar bayanların özel bölgelerini su harici başka bir şeyle temizlemelerini asla önermiyorlar. Malum o bölgenin ph'ı daha farklı, sabun, duş jeli vs gibi temizleyiciler o bölgeyi aşırı kurutabiliyor. Bu durum da birçok soruna yol açabiliyor (yanma, kaşıntı, acılı ilişki vs.). Gerçi doktorlar o bölgeye ağda bile vurulmasını istemiyorlar. Sarkma ve karartı olabilirmiş. En uygunu jilet bile değil makasla kısaltmakmış. Ama tabi türk kadınları için bu mümkün değil :)

Ben de doktor tavsiyelerine uyarak uzun bir süre temizlik için sadece su kullandım, ama kendimi hiç temiz hissetmiyordum. Sabun da kullanamayacağıma göre, o bölgeye özel ürün arayışına girdim.



Bu ürün Avon'dan. Öncelikle şunu belirtmeliyim. Vajina kendi kendini temizleyen bir organdır ve bu tür ürünleri bile vajina temizliği için kullanmamak gerekir. Aman dikat!

Oldukça bereketli ve işini iyi yapan bir ürün. Kullandığım süre boyunca herhangi bir şikayetim olmadı. Bazı kullanıcılar parfümsüz oluşunu sevmemişler, ama ben özellikle parfümsüz olmasını beğendim. Malum bazı doktorlar parfümlü pedlerin bile zararlı olduğunu söylüyorlar.

Her ne kadar o bölgeye özel olsa da ben yine de haftada sadece 1 kere kullanıyorum. Diğer zamanlar suyla yetiniyorum.

Kampanya dönemlerini takip etmek ve stok yapmak çok mantıklı. Ama ben bir daha almam, çünkü başka ürünleri de denemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder