22 Aralık 2012 Cumartesi

La Roche Posay Effaclar H Köpük Temizleyici

Burada aynı serinin nemlendirici kreminden bahsetmiştim. Şimdi de köpük temizleyicisini tanıtacağım. Bildiğiniz gibi bu seri roaccutane tedavisi görenler için üretilmiş.

Web'den:


Kurutucu dermatolojik tedaviler altındaki ciltler için yatıştırıcı, temizleyici köpük.

Akne karşıtı  kurutucu tedaviler sonucunda  güçsüzleşmiş yağlı ciltlerde temizleme sağlar.

CILT TIPI /PROBLEMI

Akne karşıtı  kurutucu tedaviler sonucunda  güçsüzleşmiş yağlı cilt.

FAYDALAR

Cilt temizlenmiş, arınmış ve yatışmış hisseder.

KULLANIM

Tedaviniz süresince sabah ve akşam biraz su ile yüze narince masaj yaparak uygulayın. İyice durulayın.


Bu bir köpük. Kullanmadan önce şişeyi biraz çalkalamak gerekiyor. 


Yukarıdaki açıklamada tek katılmadığım şey yüzün sabah ve akşam yıkanması. İlk başta ben de öyle denedim ama cildim aşırı derecede kurudu. Bu yüzden ben artık sadece akşamları yıkıyorum cildimi. Bence günde 2 kere kullanılacak kadar hafif bir temizleyici değil. Evet yüzümü yıkadıktan sonra aşırı kuruma, gerilme falan olmuyor ama cildimi temizleyecek daha hafif bir ürün arayışındayım. Bulursam bundan almam bir daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder