18 Haziran 2011 Cumartesi

Clinique - Acne Solutions Cleansing Foam

Clinique'in akneli ciltler için 3-adım serisinden bugün 2. ürünü tanıtacağım sizlere (aslında 3-adım serisinin ilk adımı): Yüz temizleyici köpük. Bu ürünü de bu serideki diğer tüm ürünler gibi +6 ay kullandım, bu yüzden yorumlarımın dinlenilebilir olduğunu düşünüyorum ;)

Akneyle savaşan, çok hafif bir yüz temizleme köpüğü (evet köpük) bu ürün. Günde 2 kere (sabah ve akşam) kullanılıyor.

Kullanımı: Avucunuza 2-3 pompa köpük sıkıp, ıslak yüzünüzü temizliyor ve daha sonra yüzünüzü duruluyorsunuz.

Gelelim benim yorumlarıma. Bir kere ürün köpük formatında olduğu için bence temizleme gücü yeterli değil. Yüzümü bu ürünle yıkadığımda temiz hissetmiyordum. Hele ki bu ürünle asla asla makyaj çıkarmaya çalışmayın çünkü ÇIKARMAZ. Ben bu ürünü alırken satıcı görevli "eğer makyajlı cilde uygulayacaksanız yüzünüzü 2 kere yıkayın, ilki makyajı çıkarmak, 2.si de temizlik için" demişti. Ama yalan efendim, daha doğru düzgün yüzü temizleyemeyen bir ürün makyajı nasıl çıkarsın?

Gelelim sivilcelere, kızarıklıklara, siyah noktalara olan etkisine. Kocaman bir SIFIR!!!!! Bende hiçbir işe yaramadı bu ürün. İçeriğinde sivilcelere çok iyi gelen salisik asit var ama yüzümüzde kısa süre kalan bi üründeki salisik asit ne kadar faydalı olabilir ki?

Hadi fiyatı ucuz olsa neyse dicem, o da yok. Gayet de pahalı bir ürün.

Bu ürünleri alırken satıcı bayan bana akne için en etkili kozmetik ürünlerinin Clinique olduğunu, eğer Clinique de işe yaramazsa bendeki akne seviyesinin doktorluk olduğunu söylemişti. Belki de bendeki sivilceler gerçekten doktorluktur ve bu yüzden bu ürün de bir işe yaramamıştır?!?!?! Bilemicem.....

2 yorum:

  1. Eğer sivilcelerin çoksa ROC kullanmanı öneririm.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum. Ben de ilerideki yazılarımda sivilcelere iyi gelen ürünlerimi anlatacağım zaten ;)

    YanıtlaSil